Spreker Instructie

[full_width_section]

Sprekersinstructie

Op deze pagina vindt u belangrijke informatie voor sprekers.

[/full_width_section][divider style=”single” border=”small” color=”#e1e1e1″][full_width_section color=”#fafafa”]

[infobox icon=”gift” color=”#0180b0″]Aanbieding voor sprekers[/infobox]

[box title=”” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” border_style=”solid” bg_color=”#ffffff” align=”left”]

Als spreker krijgt u de volgende onderdelen kosteloos aangeboden:

[divider style=”single” border=”small”]

 Congresdeelname op donderdag 11 juni

 Deelname netwerkdiner op donderdag 11 juni

 Een hotelovernachting

[/box]

[/full_width_section][divider style=”single” border=”small” color=”#e1e1e1″][full_width_section color=”#ffffff”]

[infobox icon=”plus” color=”#0180b0″]Tarieven extra onderdelen[/infobox]

[box title=”” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” border_style=”solid” bg_color=”#ffffff” align=”left”]

Mocht u tijdens de inschrijving extra onderdelen aanvinken op het formulier, zoals een extra hotelovernachting, dan worden deze aan u doorgefactureerd. Hieronder vindt u een overzicht van de kosten voor de optionele extra onderdelen.

[divider style=”single” border=”small”]

 Congresdeelname op vrijdag 12 juni – € 60

 Hotel Ampt van Nijkerk – Single € 96 of Double € 113 per kamer per nacht

[/box]

[/full_width_section][divider style=”single” border=”small” color=”#e1e1e1″][full_width_section color=”#fafafa”]

[infobox icon=”edit” color=”#0180b0″]Aanmelden met promotiecode[/infobox]

[box title=”” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” border_style=”solid” bg_color=”#ffffff” align=”left”]

U kunt zich aanmelden met de onderstaande promotiecode via het online inschrijfformulier:

[divider style=”single” border=”small”]

Stap 1 – Klik op de onderstaande rode knop om naar het formulier te gaan

Stap 2 – Vul uw persoonlijke gegevens in en vul bij “promotiecode” de volgende code in: spreker

Stap 3 – U vult een factuuradres in indien u extra onderdelen boekt

Stap 4 – Maak een keuze voor de programma-onderdelen en klik op “Bevestigen”

[/box]

[/full_width_section][divider style=”single” border=”small” color=”#e1e1e1″][full_width_section color=”#fafafa”]

[infobox icon=”desktop” color=”#0180b0″]Presentatie[/infobox]

[box title=”” border_width=”1″ bg_color=”#ffffff” border_style=”solid” border_color=”#afafaf” align=”left”]

Gelieve uw lezing als PowerPoint bestand met een beeldverhouding van 16:9 mee te brengen op een USB stick. In de preview room in de Loods is een technicus aanwezig om u hierbij te assisteren. Zorgt u ervoor dat u minstens 30 minuten voor aanvang van de sessie waarin u spreekt aanwezig bent. Als back-up kunt u uw presentatie sturen aan monique@mediscon.nl.

[/box]

[/full_width_section][divider style=”single” border=”small” color=”#e1e1e1″][full_width_section color=”#fffffff”]

[infobox icon=”cog” color=”#0180b0″]Technische middelen[/infobox]

[box title=”” border_width=”1″ bg_color=”#ffffff” border_style=”solid” border_color=”#afafaf” align=”left”]

In zowel de plenaire zaal beschikt u over de volgende middelen:

  • Beamer & scherm (ratio 16:9)
  • Laptop bij de regie en afkijkscherm voor u op het podium
  • Afstandsbediening met laserpointer
  • Katheder met microfoon
  • Mogelijkheid om uw eigen laptop aan te sluiten met een HDMI kabel
  • Draadloze headset microfoon
  • Draadloze handmicrofoon

[/box]

[/full_width_section][divider style=”single” border=”small” color=”#d1d1d1″][full_width_section color=”#e9e9e9″]

[button href=”https://form.congrespagina.nl/cathlabsymposium2020″ style=”flat” size=”large” width=”100%” color=”theme” textcolor=”#ffffff” icon=”edit” iconcolor=”#ffffff” target=”_blank”]Ik wil me inschrijven voor het symposium![/button]

[/full_width_section]

Scroll to Top